Forever Young

He :')
Sunday 4 November 2012 ? 0 Atashinchi ?
Okay //sigh// korang semua ada Crush kan ? Ok ada,ada,kay ada ._.
aku nak cerita pasal dia (Crush) dia start dari huruf "D" . Benda ni paling sedih yg pernah aku alami antara lelaki dan perempuan,pfttt (apakah?)
Okay aku kenal dia since bulan 2 tahun 2012,btw aku ada crush tapi x pernah ada boyfriend :3 dia seperti aku jugak mempunyai Roleplayer account and member MKR,dia ni dulu seorang yg baik,peramah,penyanyang and sama erti dengannya,But sekarang dia dah berubah :/ Dulu kita orang ni adik and abang angkat,and bila dah lama kenal dia kenal dia aku semakin minat kat dia.Dia lah tempat yang aku selalu luahkan perasaan,mengadu etc.Dulu kita orang saling sayang macam real siblings,sometimes dia selalu mention aku bila dia tengah online.Okay sekarang ni aku nak bagitahu macam mana dia berubah function dia berubah semua LAWL ~ Okay,Start aku deactive account Roleplayer for 2 month dia dah lain,dia macam dah x nak layan aku,lepas tu bila aku reactive balik account Roleplayer aku dia macam buat bodoh je dengan aku,dia macam x kenal aku,and dia jauhkan diri dari aku,ofc sedih kan ? urghhh ._. but x kan dia marah kot sebab aku deactive account aku tu tanpa pengetahuan dia or dia dah ada kawan baru (?) Okay,but aku dah suruh pun kawan aku pesan dekat semua member MKR (Malaysian K-pop Roleplayer Groups) But x kan dia marah lagi kot ? -.-t And ada 1st tu dia kasar dengan aku . 1st:Time tu dia ashik poke aku kat facebook je,aku mention la nama dia "Me:Oh Abangku,x penat ke poke2 ni ? .-." Dia:"Tak,Teruskan ye adikku" Me:"Ayat tu macam poke nak balas dendam je -.-" Dia:"memang pon" Me:"LOL Kay" And The 2nd:That Time I was just in broke sebab budak2 MKR tu macam x memahami perasaan aku je,dia org macam mengignore2 apa semua Me:"Okay,Just Go Ahead And Ignore Me Forever" Dia:"Okay" Me:"Okay Good,Just Ignore Me Forever !!" Dia:"Okay" and aku terus off and online account yang sebenar :'3 But asal dia terasa sangat ? Kenapa mesti dia menyebok dekat post aku ? Even thought x penting untuk dia comment ? nak sakitkan hati aku ? erghh ! JUST GO AND FUCK YOUR REMOTE CONTROL -.- Wanna Know What ? It's almost 1 year aku suka dia,but why he really dare do this to me ? :'/ What's my sin that i've ever done ? And it's almost everyday i'm crying only because of him -.-t at school,house and everywhere,and aku terpaksa tipu kawan2 aku and aku cakap aku menangis sebab penyakit aku etc . But It's not actually,I'd just try,try and try to forget him,but I can't,and I Just like being a idiot .

I'M SICK OF FEELING I'M NOT GOOD ENOUGH :'/


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


Infinite Forever